نقاشی به سبک ایتالیایی در آیفون

شرکت اپل اعلام کرد به تازگی برنامه نقاشی را روی گوشی‌های آیفون توسعه خواهد داد و افراد حرفه‌ای می‌توانند با سبک ایتالیایی در آن نقاشی کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت اپل برنامه نقاشی جدید خود را تحت عنوان « Adobe Fresco » عرضه خواهد کرد که در آن می‌توان از تکنیک سنتی نقاشی ایتالیایی بهره برد.

این شرکت اعلام کرد آخرین نسخه در حال حاضر برای آزمایش خصوصی بتا نیز در دسترس است و در اواخر سال جاری کامل خواهد شد. این نرم افزار به منظور استفاده هنرمندان حرفه‌ای طراحی شده است، به طوری که آنها با استفاده از آن به طیف وسیعی از ابزارهای خارج از دسکتاپ خود دسترسی پیدا می کنند.

Fresco محل نقاشی، بردار و قلموهای پویا را در یک برنامه تنها ترکیب می کند و هنرمندان را قادر می سازد تا قلم موهای خود را در فتوشاپ CC همگام سازی کنند.

دانشمندان برای توسعه این برنامه حتی حالت شیمیایی رنگدانه‌ها در دنیای واقعی را مطالعه کرده و به فیزیک نحوه جذب آبرنگ به کاغذ ضخیم و پنبه توجه داشته اند.

به این ترتیب، Adobe Fresco شامل یک ویژگی جدید به نام Brushes Live خواهد بود که شبیه سازی آیکون ها و رنگ های روغن واقعی روی بوم است.

در این برنامه هنرمندان علاوه بر دسترسی به براش فتوشاپ، به هزاران قلموی دیجیتال ساخته شده «Kyle Webster»، دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008641

وب گردی

وب گردی