امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان/ ثبت‌نام 61 هزار نفر تاکنون

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان که از 18 خرداد آغاز شد پس از تمدید 2 روزه، ساعت 24 امشب به پایان خواهد رسید.

محمد زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از به پایان رسیدن ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات تا ساعت 24 امروز خبر داد و گفت: ثبت‌نام بیست‌و‌یکمین دوره عتبات دانشگاهیان که از 18 خرداد آغاز شد و پس از تمدید 2 روزه، ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: از آغاز ثبت‌نام این دوره تا به امروز، حدود 61 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشگاهیان اعم از دانشجویان مجرد، دانشجویان متاهل، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها تا پایان امشب مهلت دارند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

زارع افزود: قرعه‌کشی ثبت نام‌کنندگان این دوره، 30 خرداد انجام خواهد شد و اعزام 13 هزار دانشگاهی از 27 تیرماه هم‌زمان با اعزام اولین گروه از دانشجویان دختر آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: دانشجویان توجه داشته باشند که پس از قرعه‌کشی ثبت‌نام خود را نهایی کنند، در غیر این صورت دانشجویان ذخیره جایگزین دانشجویان اصلی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008652

وب گردی

وب گردی