مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 29 خرداد

از راه دور آنلاین امتحان دهید، صف‌های سلف‌سرویس طولانی‌تر می‌شوند و تحصیل 35 هزار دانشجوی خارجی در کشور، از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و نهم خرداد ماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

دکتر طهرانچی: برای جبران غفلت‌های گذشته در ایمن‌سازی جاده‌ها ۲۰میلیارد هزینه می‌کنیم

این تیتر روزنامه فرهیختگان، از نقل قول دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است. وی پس از قرائت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: «باید پس از حادثه امنیت جاده تامین می‌شد؛ ما از پیمانکاران بسیار مسلط در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حمایت پلیس راهور تهران و نظرات کارشناسی استفاده کردیم و درحال حاضر برنامه‌ای را پس از نتیجه‌گیری‌ها طراحی کرده‌ایم که در زمان پیش‌رو قرار است با هزینه 20 میلیارد تومان برای تامین مسائل ایمنی جاده هزینه شود که در گذشته از آن غفلت شده است.»

صف‌های سلف‌سرویس طولانی‌تر می‌شوند

گزارش فرهیختگان از استقبال ۹۰ درصدی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی در سال گذشته از غذاهای سلف دانشگاه حکایت می‌کند که در سال تحصیلی پیش رو، فودکورت‌ها ضعیف‌تر می‌شوند.

از راه دور آنلاین امتحان دهید

این عنوان روزنامه فرهیختگان به بررسی آزمون‌های آنلاین و مزایا و محدودیت‌های آن می‌پردازد.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و نهم خرداد ماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

تحصیل 35 هزار دانشجوی خارجی در کشور

در این عنوان روزنامه آفرینش، وزیر علوم از تحصیل 35 هزار دانشجوی خارجی در کشور خبر داده و اعلام کرده است: بین ما و دانشگاه‌های عراق و افغانستان رفت و آمد اساتید دانشگاهی زیاد است و اساتید این کشورها در ایران تحصیل می‌کنند.

اعلام قیمت آزمون های تافل و جی آر ای

در این عنوان روزنامه آفرینش،‌ قیمت فروش ووچر آزمون زبان های بین‌المللی تافل و GRE توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008661

وب گردی

وب گردی