برگزاری سومین نشست کمیته علمی مطالعات بین رشته ای مفاسد اجتماعی

سومین نشست کمیته علمی مطالعات بین رشته ای مفاسد اخلاقی در پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب برگزار شد.

حجت الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب هدف از برگزاری همایش مفاسد اخلاقی را بهره مندی از آخرین نتایج و دستاوردهای علمی در این حوزه با توجه و نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست. کمیته مفاسد اخلاقی که با مشارکت واحدهای دانشگاهی در حوزه معاونت فرهنگی و واحدهای سماء و سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با موضوع دنبال می شود.

خیری با اعلام در دست اقدام بودن تدوین شیوه نامه برگزاری همایش مفاسد اجتماعی شناخت موضوع، چرایی؟ راهبرد و راهکارها را پرسش های اصلی کارگروه های تخصصی دانست در گرایش های دانشگاهی روانشناسی، جامعه شناسی، فقه و معارف اسلامی، اقتصاد، حقوق، رسانه و ارتباطات به مقوله مفاسد اجتماعی می پردازند. تشکیل نشست های نخبگانی استانی، ارائه راهبرد، ایجاد سرفصل های کارگاهی، تولید عناوین پایان نامه ای و کرسی های ترویجی، هم اندیشی با دستگاه‏های اجرایی و رفع نیازهای آنان از جمله اهداف آتی این مطالعه بین رشته ای مقاله اخلاقی نام برده شده است.

در ادامه نشست بهزاد دانشفر، معاونت پژوهشی پژوهشکده از همکاری دستگاه های اجرایی مانند دانشکده علوم قضایی و پژوهشکده علوم انتظامی خبر داد. دانشفر افزود معاونت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب آمادگی کامل جهت همکاری با سایر سازمان ها و نهادها و پژوهشگران علاقمند مرتبط با گروه های تخصصی مطالعاتی را دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008664

وب گردی

وب گردی