سال 98 درآمد بیشتری از اماکن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت/ شورای عالی ورزش نتیجه مثبتی در آینده دارد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال گذشته با ظرفیتی که داشتیم درآمد خوبی از اجاره بهای اماکن ورزشی به‌دست آوردیم و در مجموع 5 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد کسب کردیم. امسال با توجه به ایجاد مدارس تخصصی ورزش، آکادمی‌ها و پایگاه‌های تابستانی این ظرفیت را چند برابر خواهیم کرد تا بخشی از هزینه‌های دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

کمال جوانمرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نخستین جلسه شورای عالی ورزش گفت: برگزاری جلسات شورای عالی ورزش نتیجه مثبتی در آینده خواهد داشت و در راستای توسعه ورزش گام های بلند موثر‌تری برمی‌داریم. در جریان جلسه سند راهبردی را که تنظیم کرده بودیم برای حاضران تشریح کردم و قرار است در جلسات بعدی در بخش ورزش حرفه ای صحبت کنیم.

وی افزود: جلسه دوم شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه هفته آینده در سازمان مرکزی برگزار خواهد شد و محوریت این جلسه تشریح برنامه های ورزش در دانشگاه است. با اعلام دکتر طهرانچی این نشست با حضور وی برگزار خواهد شد.

جوانمرد تصریح کرد: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور از 327 سالن ورزشی برخوردار است. قصد داریم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم تا با استفاده از مدل ورزشی طراحی شده درآمدزایی کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در سال 98 رویداد های ورزشی بزرگی در کشور برگزار خواهیم کرد که تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد ها شرکت خواهند کرد. در صورتی که فدراسیون های ورزشی با ما تعامل داشته باشند با استفاده از تیم های دانشجویی در مسابقات لیگ حرفه ای تیمداری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با ظرفیتی که داشتیم درآمد خوبی از اجاره بهای اماکن ورزشی به‌دست آوردیم و در مجموع 5 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد کسب کردیم. امسال با توجه به ایجاد مدارس تخصصی ورزش، آکادمی ها و پایگاه های تابستانی این ظرفیت را چند برابر خواهیم کرد تا بخشی از هزینه های دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

جوانمرد تاکید کرد: تقریبا تمام تیم های باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بسته شدند و به زودی در جلسه کمیته فنی تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد. هدفمان این است که با تعامل چند فدراسیون تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات حرفه‌ای کشور را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008669

وب گردی

وب گردی