مشارکت فعال مسئولین، در بهبود فضای فرهنگی دانشگاه ها موثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز و واحد کرج در جمع هیأت رئیسه بر مشارکت فعال و حضور مسئولین در امور فرهنگی به منظور ارتقا کیفیت فرهنگی فضا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر ضمن ابراز بهبود شرایط فرهنگی موجود در واحد کرج،اظهارداشت: با تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر همه مسئولین، این روند ادامه یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز و واحد کرج که در جلسه شورای این دانشگاه با حضور معاونین، روسای دانشکده ها و مدیران اجرایی سخن می گفت بر لزوم وجود تقوا در انجام وظایف دانشگاهی تاکید کرد و گفت: عقل همواره ملازم و همراه تقوا عنوان شده است و به عنوان عاملی مهم برای محافظت انسان از هر گونه لغزش و خطا در انجام وظایف محوله اثرگذار می باشد.

وی همچنین از به روز رسانی وب سایت انگلیسی واحد کرج خبر داد و از تلاش ها و پیگیری های بخش بین الملل این دانشگاه تقدیر کرده و توصیه هایی برای بهبود کیفیت آن ارائه کرد.

برهانی فر با اشاره به آمار دانشجویان واحدهای استان البرز، برخی مشکلات و سیاست های مالی و اجرایی ابلاغ شده به واحدها، توصیه هایی برای برون رفت از این مشکلات را مطرح کرده و تاسیس رشته های جدید با توجه توانمندی های واحد کرج، علوم روز و نیاز جامعه و استان را یکی از راه های افزایش جذب دانشجو در سال های آتی دانست و از مسئولین ذیربط خواست در این زمینه با تشکیل تیم های تخصصی اقدام نموده و پیگیری های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین از تلاش در جهت نظم آموزشی و حضور مسئولین، استادان و مدیران گروه های آموزشی، برگزاری منظم کلاس های آموزشی، حفظ انسجام و همدلی پرسنل و مسئولین، تشکیل جلسات مستمر مسئولین و پاسخ به پرسش ها و شبهات دانشجویان، استادان و کارمندان و ایجاد انگیزه و امید در محیط دانشگاهی، کارکرد موثر و دلسوزانه در رفع نقایص و حل مشکلات اداری و اجرایی تقدیر کرده و این اقدامات را از نکات امیدوارکننده موجود در واحد کرج برشمرد.

کد خبر: 1008677

وب گردی

وب گردی