خواستار برخورد با جریانات ضد امنیتی دانشگاه علامه طباطبائی هستیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت:دانشجویان و تشکل‌های انقلابی خواستار برخورد با جریانات ضدامنیتی در دانشگاه علامه طباطبایی هستند.

محمد غلامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نشستی که با عنوان «رونمایی از کتاب فروپاشی» در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اشاره کرد و گفت: با نهایت تاسف شاهد حضور افراد مساله‌دار مانند سعید مدنی از فعالان ملی مذهبی که سابقه زندانی شدن در بازه‌های زمانی مختلف را دارد، در این مراسم و در قلب دانشگاه علامه طباطبایی بودیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: درباره این نشست سوالات گوناگونی مطرح می‌شود که چرا این مراسم توسط انجمنی که سالها بدون فعالیت بوده به نام انجمن فارغ التحصیلان باید برگزار شود؟ یا چرا این کتاب مساله‌دار باید در محیط علمی و آموزشی دانشگاه رونمایی شود؟

وی باتاکید بر امن بودن محیط دانشگاه برای پیشرفت‌های علمی بیان کرد: زمانی که اتفاقاتی مانند این مراسم از سوی تشکل و تشکیلاتی که به درستی قابل شناسایی نیست، انجام می‌شود، این نکته را به ذهن‌ها القا می‌کند که دانشگاه محل امنی شده برای رشد جریانات ضد امنیتی کشور شده‌ است.

غلامیان گفت: دانشگاه محل مناسبی برای رشد حرکت‌های خاص شده است زیرا دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ورود پیدا نمی‌کنند. متاسفانه دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و سایر دانشگاه‌های بزرگ تهران لانه افراد مساله‌دار شده است و این نکته برای دانشجویان ارزشی و انقلابی جای دارد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: جریانات خاص و احزاب سیاسی تیم‌سازی و تشکیلات‌سازی را از دانشگاه آغاز کرده‌اند. اگر دستگاه‌های نظارتی و حراست نیز وارد شود، شعار دانشگاه پادگان شده‌ است را سر می‌دهند.

وی ادامه داد: مساله مهم این است که دستگاه‌های امنیتی اصلا به این مسائل ورود نمی‌کنند و دستگاه‌های نظارتی و حراستی به خاطر اینکه ذیل دانشگاه هستند اجازه ورود به این جریانات را ندارند.

غلامیان محیط دانشگاه را آکادمیک دانست و گفت: امروز در دانشگاه علامه طبابایی فقط جریان رونمایی از کتاب هدی صابر نیست یا مراسم تشکلی که فعالیت نداشته مطرح نیست بلکه مساله ورود جریانات ضدامنیتی به قلب کارخانه تولید علم است. دانشگاه به جای اینکه محیط آکادمیک و مولد علم باشد تبدیل به محلی برای حضور افراد مساله‌دار شده است آنهم در سالی که متهی به انتخابات مجلس است.

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: ما دانشجویان حزب‌الهی از دستگاه‌های امنیتی خواستار ورود به این موضوع هستیم زیرا اطلاعاتی از اتاق فکر و جلسات این جریانات نفوذی در دانشگاخ علامه داریم.

وی در پایان اظهار کرد: امروز دشمن دانشگاه که قلب تپنده پیشرفت کشور است را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008725

وب گردی

وب گردی