تمام مددجویان زلزله کرمانشاه صاحبخانه شدند

 قائم مقام کمیته امداد امام (ره) با اشاره به از بین رفتن و آسیب خانه‌های مددجویان کرمانشاهی در زلزله، گفت: تمام مددجویان تحت پوشش این نهاد در زلزله کرمانشاه صاحب خانه شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیرمنصور برقعی در آیین معرفی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در سالن جلسات کمیته امداد شهرستان سمنان، به فشار ملی ایجاد شده در کشور بر اثر زلزله کرمانشاه، افزود: کمیته امداد امام (ره) به منظور کاهش فشار‌ها با نوسازی منازل و تجهیز کامل آن‌ها برای مددجویان اقدام کرد.

وی تاکید کرد: حتی یک مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده کرمانشاه از دریافت خانه عقب نماند.

برقعی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه دولت‌های مستکبر جهانی سبب ایجاد مشکلات اقتصادی کشور شده است، تصریح کرد: وقوع سیل ابتدای امسال نیز بر مشکل‌های مردم ایران اسلامی افزود، اما ملت با همدلی در برابر این دغدغه‌ها ایستادند و بر این گرفتاری‌ها غلبه کردند.

وی با اشاره به تسهیلات کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد،گفت: زدودن چهره فقر در جامعه اولویت کمیته امداد کشور است و رفع مشکلات مددجویان در حوادث طبیعی نیز برای تحقق این هدف پیگیری می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) با اشاره به عملکرد مطلوب این نهاد در اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش در استان سمنان، یادآور شد: خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سمنان مطلوب است، چرا که هم افزایی و همدلی در زمینه کمک به خودکفایی مددجویان در این استان وجود دارد.

در این آیین محسن مسعودیان راد به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان معرفی و از تلاش‌های سید جواد رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008757

وب گردی

وب گردی