آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید،  امروز به پایان می‌رسد

داوطلبان دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ تا امروز پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ تا پایان امروز پنج شنبه ۳۰ خردادماه مهلت دارند که با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

پذیرش در این دوره‌ها به ۲ صورت با آزمون و بدون آزمون است. پذیرش با آزمون در ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی پذیرش به صورت با آزمون صورت می‌گیرد و آزمون این رشته‌ها در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش برای رشته‌های بدون آزمون نیز در ۳۰ رشته امتحانی معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی - نقاشی، امور دامی، الکترونیک، امور زراعی و باغی، ساخت و تولید، ماشین‌های کشاورزی، صنایع فلزی، موسیقی، صنایع چوب و مبلمان، هتلداری و گردشگری، چاپ، حمل و نقل، ساختمان، مکاترونیک، صنایع شیمیایی، پویانمایی، صنایع نساجی، فتوگرافیک، متالورژی، معماری داخلی، سرامیک و صنایع دستی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌‌‌شود.

گفتنی است، ظرفیت پذیرش امسال ۲۵۵ هزار و ۶۰۸ نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008774

وب گردی

وب گردی