قول بهتر شدن را می دهم نه قهرمانی/ از شفر مشورت نگرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می دانید که استقلال امسال سوم شد و باید بهتر کار کرد که قهرمان شویم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آندره آ استراماچونی بعد از امضای قرارداد و در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که آیا می داند استقلال تیمی است که سالها است قهرمان نشده و هواداران از وی می خواهند این تیم را قهرمان کند و آیا وی قول قهرمانی می دهد یا خیر گفت:می دانم که استقلال 6 سال است که قهرمان نشده و قطعا کار سخت خواهد بود. می دانید که استقلال امسال سوم شد و باید بهتر کار کرد که قهرمان شویم. یکسری از خارجی ها رفته اند و یکسری بازیکن هم جدا شدند و قطعا کار سخت است.

قول بهتر شدن را می دهم نه قهرمانی

وی تاکید کرد: من همیشه رابطه مستقیمی با باشگاه و طرفداران داشته ام ولی نمی خواهم قولی بدهم. من تلاشم این است که سطح کیفی را ارتقا بدهم. من قول بهتر شدن و تلاش مضاعف را می دهم نه قهرمانی.مطمئنا بدون بازیکنان نمی شود به موفقیت و قهرمانی رسید.

می دانم که استقلال 6 سال است که قهرمان نشده و قطعا کار سخت خواهد بود

رحمان رضایی در کادر من نیست

سرمربی تیم استقلال در خصوص شایعه حضور رحمان رضایی در کادر فنی استقلال و همچنین حضور همکاران خود در این تیم گفت:صادقانه بگویم وقتی خطیر با من تماس گرفت هیچ اطلاعاتی از فوتبال ایران نداشتم ولی سعی کردم اطلاعاتم را جمع کنم.امیدوارم با کمک همکارانم به جمع بندی خوبی برسم.من همراه خودم 3 مربی آورده ام. از باشگاه خواستم یک مربی گلرها و یک مربی دیگر به همراه یک آنالیزور را قرار بدهد. یکی از همکاران من کار آنالیز را خواهد کرد. درخواست یک مترجم هم کرده ام چون حس کردم ممکن است در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شوم.در مورد رحمان رضایی باید بگویم که مدیر برنامه وی با مدیر برنامه من یکی است، او تجربه بازی در ایتالیا را دارد، البته او در حال حاضر در کادر فنی من حضور ندارد ولی از کمک هایی که او کرده تشکر می کنم.

قدم به قدم جلو می رویم

سرمربی تیم استقلال در خصوص اهدافش در این تیم گفت:در لیگ ما کارمان را قدم به قدم جلو می برم. یکی از اهداف من آرام آرام جلو رفتن است. ما نیاز به بازیکنان خارجی با کیفیت و خوب نیاز داریم.

در ایتالیا فوتبال هجومی مثل بلیت های پرفروش است

به گزارش فارس،سرمربی جدید تیم استقلال در پاسخ به این سوال که ما شنیده ایم شما به دنبال ساخت یک استقلال هجومی هستید و آیا این موضوع را تائید می کنید گفت:در ایتالیا مثالی هست که می گویند که حمله مثل بلیت پرفروش است. من در اسپارتاپراگ تیمی هجومی ساخته ام ولی اینکه بخواهیم از حالا بگوییم با چه سیستمی بازی می کنیم کار غلطی است و اول باید بازیکنان را بشناسم و بعد در مورد سیستم تیمم حرف بزنم.

من همراه خودم 3 مربی آورده ام. از باشگاه خواستم یک مربی گلرها و یک مربی دیگر به همراه یک آنالیزور را قرار بدهد. یکی از همکاران من کار آنالیز را خواهد کرد. درخواست یک مترجم هم کرده ام چون حس کردم ممکن است در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شوم

با شفر برای حضور در استقلال مشورت نکردم

وی در پاسخ به این سوال که وی زمانی که می خواست به استقلال بیاید با افراد زیادی مشورت کرد و آیا با وینفرد شفر هم مشورت کرد یا خیر گفت: من با شفر مشورت نکردم ولی باید بگویم او مربی باتجربه است.

*انتخاب مدیر ورزشی در حیطه اختیارات من نیست

استراماچونی در پاسخ به این سوال که آیا مدیر ورزشی که مشکل استقلال طی سالهای اخیر بوده را می تواند حل کند یا خیر گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و باشگاه باید آن را مشخص کند.

بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند

وی در خصوص اینکه گفته می شود 2 بازیکن ایتالیایی قرار است به ایران بیایند گفت:در مورد بازیکنان داخلی فیلم هایی دیده ام ولی مهم این است که با آنها کار کنم. ما حتما بازیکن خارجی می آوریم و شاید ایتالیایی هم باشند ولی این را بگویم بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1008807

وب گردی

وب گردی