دانشگاه صنعتی شریف، نیروی امریه جذب می‌کند

دانشگاه صنعتی شریف فراخوان جذب نیروی امریه برای آزمایشگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی شریف در قالب سهمیه تخصیص یافته سال ۱۳۹۸ تعدادی مشمول امریه برای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌‌‌‌‌پذیرد. از این رو اطلاعیه جذب نیروی امریه را صادر کرده است.

مطابق این اطلاعیه داوطلبان باید حداقل در یک مقطع تحصیلی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بوده و دارای برگ اعزام بدون مهر غیبت باشند. پذیرش براساس مصاحبه حضوری و گزینش عمومی صورت خواهد گرفت و با توجه به کاهش سهمیه سال ۱۳۹۸ اسامی قبول شدگان پس از تأیید ستاد فرماندهی کل قوا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۴۴ با نام دانشگاه صنعتی آریامهر تاسیس شد. پس از انقلاب اسلامی، در آبان ۱۳۵۸، به‌افتخار یکی از دانش‌آموختگان آن، مجید شریف واقفی یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق، به دانشگاه صنعتی شریف تغییر نام داد.

از ۵۰۰ هزار نفری که هر سال در کنکور پذیرفته می‌شوند، ۸۰۰ نفر اول می‌توانند وارد این دانشگاه شوند. این مرکز به عنوان دانشگاه ام‌آی‌تی ایران خوانده شده‌ است. دانش‌آموختگان این دانشگاه، بخش عظیمی از نخبگان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008817

وب گردی

وب گردی