به روز رسانی جدید «Gmail»

گوگل می خواهد سرویس ایمیل محبوب خود «Gmail»، را به «حالت تاریک» مجهز کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،گوگل تاکنون تمام برنامه های موبایلی خود را به «حالت تاریک» مجهز کرده بود ولی «Gmail» که یکی از محبوب ترین برنامه های ایمیل در جهان است تاکنون از این مزیت محروم مانده بود. اخبار منتشر شده حاکی از این است که Gmail نیز به این امکان مجهز خواهد شد و ویژگی حالت تاریک Gmail به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

قبلا برنامه Gmail فقط یک تم حالت تاریک در منوی تنظیمات داشت. با این حال، با به روز رسانی جدید که انتظار می رود به زودی منتشر شود، حالت تاریک در سراسر برنامه قابل دسترسی می شود. البته کاربر می تواند در همه حالات از «حالت تاریک» استفاده کند و هر زمان خواست آنرا خاموش کرده و به حالت روشن برگردد.

به نظر می رسد گوگل تلاش زیادی برای افزودن حالت تاریک به تقریبا تمام برنامه هایش انجام داده است. در کوتاه مدت، نه تنها گوگل، بلکه انتظار میرود همه توسعه دهندگان برنامه های موبایلی، حالت تاریک را در برنامه های خود قرار دهند.

تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد «حالت تاریک» جی میل منتشر نشده است اما انتظار می رود که گوگل به زودی این ویژگی را برای همه کاربران Android ارائه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008831

وب گردی

وب گردی