اعلام آمادگی انجمن مستقل دانشگاه علامه برای میزبانی از مناظره زنگنه و جلیلی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی با ارسال نامه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی از مناظره وزیر نفت و عضو  شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در نامه‌ای خطاب به بیژن نامدار زنگنه و سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی ایران برای برگزاری مناظره بین این دو مسئول در دانشگاه اعلام کرد.

در ابتدای نامه آمده است: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی به مدیریت جهادی در حوزه نفت و گاز به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی کشور نیازمند است و توجه به این مهم در سطوح کلان و اجرایی ذیل یک فرایندشفاف و کارآمدی سیاست‌ها، همواره از دغدغه های جامعه علمی و دانشجویی بوده است.

در این نامه بیان شده است: لذا با توجه به نامه جنابعالی در رابطه با برگزاری جلسه‌ای جهت مناظره و رفع شبهات و مباحث مرتبط با وزارت نفت؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی اعلام می‌کند آمادگی دارد از مناظره شما و وزیرمحترم نفت در دانشکده اقتصاد این دانشگاه میزبانی به عمل آورد.

در بخش پایانی نامه تاکیده شده است: امیدواریم که با حضور خود در یکی از قطب‌های علمی اقتصاد کشور یعنی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از بیانات طرفین استفاده شود و مورد قضاوت علمی و کارشناسی نخبگان اقتصاد کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008836

وب گردی

وب گردی