اصرار پرسپولیس و پدیده روی یحیی/ گل‌محمدی امروز استارت می‌زند

مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده می‌گوید یحیی گل‌محمدی امروز وارد مشهد می‌شود تا تمرینات این تیم را آغاز کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جواد طاری بخش با بیان اینکه یحیی گل محمدی سرمربی قانونی تیم پدیده است، گفت: از طرف ما مشکلی برای کار با گل محمدی نیست. امروز اولین جلسه تمرینی تیم با یحیی گل محمدی از ساعت ۱۷ آغاز می شود. بلیت پرواز گل محمدی به مشهد را هم گرفته ایم و ظهر وارد مشهد می شود. حتی هواداران برای استقبال گل محمدی و حضور در تمرین تیم برنامه ریزی کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است گل محمدی به خاطر پیشنهاد پرسپولیس «هوایی» شده باشد؟ تصریح کرد: گل محمدی با باشگاه پدیده شهر خودرو قرارداد دارد و فکر نمی کنم او خارج از چارچوب قانونی عمل کند.

مدیر رسانه ای پدیده با بیان اینکه قرارداد گل محمدی شرایط فسخ ندارد، گفت: این قرارداد از ۲۹ اردیبهشت جاری شده و تیم بر اساس تفکرات یحیی بسته شده است. ما دو برابر فصل قبل هزینه کرده ایم. یحیی سرمربی قانونی ما است و به پرسپولیس هم اعلام کردیم حق مذاکره با او را ندارد.

طاری بخش درباره تبعات جدایی یحیی گل محمدی هم تاکید کرد: اصلاً به این موضوع فکر نمی کنیم و کار اصلی خودمان را انجام می دهیم. پرسپولیس باید تصمیم دیگری بگیرد.

گفتنی است، این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس هم همچنان اصرار دارند که گل محمدی را به تهران بیاورند و برای فصل آینده هدایت سرخپوشان را به وی بسپارند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1008922

وب گردی

وب گردی