گزینش افراد توانمند در سازمان‌ها، منجر به  پیشرفت کشور می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: انتخاب افراد توانمند و شایسته در سازمان‌ها، نقش تاثیرگذاری در تعالی و پیشرفت کشور دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در جلسه با اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت اجرایی جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان نقش خطیر اعضای این کارگروه در فرایند جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی به دلیل ماهیت الهی و اسلامی علاوه بر تخصص و آگاهی، جنبه تعهد و پایبندی به احکام دینی و الهی، شریعت اسلامی، مردم‌داری، مساوات و برابری همواره مدنظر است و باید به آن اعتقاد قلبی و التزام عملی داشت.

وی با تأکید بر اینکه هر انسانی باید همواره تلاش کند تا افراد امین و مؤمنی را برای همکاری خود برگزیند، افزود: انتخاب افراد توانمند و شایسته همچون صدقه جاریه است که می‌توانند منشأ برکت و خدمت باشند و نقش تاثیرگذاری در تعالی و پیشرفت جامعه و کشور داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با بیان اینکه هسته گزینش و کارگروه‌های وابسته به آن همچون کارگروه صلاحیت‌های عمومی ابزارهای کنترلی و نظارتی در جلوگیری از ورود نیروهای فاقد صلاحیت و ناکارآمد و نیز تسهیل در فرآیند جذب نیروهای صالح و توانمند در راستای خدمت در دانشگاه هستند، توضیح داد: هدف از این اقدامات، بهره‌گیری از توان تحصیل‌کردگان فرهیخته، کارآمد، مؤمن و انقلابی و جذب نیروهای جوان و متعهد کشور در راستای اعتلای نام ایران اسلامی است.

عبداللهی با بیان نقش محوری و سازنده اعضای هیئت علمی و لزوم بهره‌وری، بر ضرورت برگزاری منظم و دقیق جلسات کارگروه در راستای بهبود روند آموزشی، کیفی‌سازی امور و حفظ شأن و قداست والای دانشگاه تأکید کرد.

سید هادی حسینی مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در این کارگروه به تشریح عملکرد این کارگروه سال ۹۷ پرداخت و یادآور شد: این کارگروه سال گذشته هشت بار تشکیل و تعداد ۶۴ پرونده را مورد بررسی قرار داده است.

گفتنی است، در این جلسه با تبیین اهمیت وظایف محوله به اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت اجرایی جذب استان، احکام دو ساله اعضای این کارگروه که به پیشنهاد دفتر مرکزی گزینش و پس از بررسی و تأیید نهایی هیئت عالی جذب و رئیس استان بوشهر معرفی شده‌اند، به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008928

وب گردی

وب گردی