راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تصویب، تاسیس و راه اندازی ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان ری ، خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش ضریب امنیتی و خدمات رسانی به مردم منطقه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در دیدار با آیت الله ری شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: شهرستان ری دارای جایگاه ویژه‌ای از نظر امنیت و وسعت در منطقه جنوب تهران است که این امر توجه ویژه و مضاعف ما را در این بخش به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: فرماندهی شهرستان ری باید از نظر وسعت و جایگاه فراتر از سرکلانتری باشد تا خدمات تأثیرگذار و قابل توجهی را به مردم منطقه ارائه دهد.

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ افزود: این ستاد باید از سرکلانتری یازده گانه تهران قوی‌تر دیده شود زیرا این مرکز در جنوب پایتخت بخش وسیعی را تحت پوشش خود دارد.

وی ادامه داد: به رغم مخالفت‌های موجود با پیگیری‌های مستمر، استقرار ستاد فرماندهی انتظامی به تصویب ناجا رسید و کارهای آن در حال انجام است.

سردار رحیمی گفت: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می‌شود، اما نیروی انتظامی سال‌های متمادی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشته و در حد توان و عده و عده خود پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان بوده و مردم انتظار دارند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ساختار و سازمان این ستاد در حال انجام است، تصریح کرد: ساختار این فرماندهی انتظامی مستقل و تحت نظر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهرستان ری فاقد پلیس های تخصصی و از جمله پلیس فتا است و در این شهر پایگاه های مبارزه با مواد مخدر،آگاهی،راهور و پیشگیری فعال بوده که با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری این پایگاه ها به پلیس های تخصصی تبدیل خواهند شد و بطور حتم بازدهی بهتر و مطلوب تری را در حوزه امنیت و آرامش برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری هر یک از پایگاه های آگاهی، کلانتری، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا به پلیس تخصصی ارتقاء خواهند یافت که این تبدیل وضعیت به نفع مردم منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: چند کلانتری و پاسگاه هم به جنوب تهران از جمله محلات شهید بهشتی، علائین و شهرک صنعتی شمس آباد اضافه خواهد شد که زیر مجموعه ستاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ قرار می گیرند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص پیشرفت ها و اقدامات صورت گرفته بحث و تبادل نظر صورت گرفته و در پایان از محل استقرار این فرماندهی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008966

وب گردی

وب گردی