سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جعفر قیصری به سمت سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد.

در حکم انتصاب قیصری آمده است: با عنایت به انتصاب سید مهدی ابطحی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضرورت ادامه بی‌وقفه فعالیت‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات او در دوران ریاست شهرک و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم سرپرست جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ذکر شده: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اتکا به دو دهه همکاری با دانشگاه‌های بزرگ منطقه، مدیریت‌های منسجم، کوشا و کارآمد، نقش‌آفرینی مؤثر شرکت‌ها و مؤسسات عضو و تعامل سازنده با مدیران و راهبران اقتصاد دانش‌بنیان نقشی بسزا در توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در منطقه و ارزش‌آفرینی در حوزه علم و فناوری کشور برعهده دارد و الگویی شاخص در اثربخشی اجتماعی و اقتصادی مراکز علمی فناوری است.

در ادامه این حکم می‌خوانیم: در شرایط حاضر کشور که انتظار می‌رود مراکز فناوری به چالش‌ها و نیازهای جامعه توجه خاص کنند، امیدوارم جنابعالی با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق پیشین و نیروهای مستعد و توانمند شهرک و توجه بیش‌ازپیش به رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجبات ارتقای جایگاه شهرک، نقش‌آفرینی آن در عرصه‌های محلی، ملی و بین‌المللی و پیشتازی در عرصه توسعه فناوری را با شتاب بیشتری فراهم آورید. ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری میهن عزیزمان ایفا کنید.

جعفر قیصری متولد سال 1353 در شهر اصفهان بوده و عضو هیئت علمی و دانشیار رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی تاکنون راهنمایی 5 دانش‌آموخته مقطع دکتری تخصصی، بیش از 30 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و 50 پروژه کارشناسی را به پایان رسانده که نتایج آن در قالب 30 مقاله در مجلات ISI و 35 مقاله در کنفرانس‌های معتبر علمی و بین‌المللی منتشر شده است.

قیصری تجارب بسیاری در زمینه پروژه‌های کاربردی ارتباط با صنعت داشته و تاکنون 28 پروژه پژوهشی و کاربردی را در صنایع فولاد، آهن، برق و گاز با موفقیت به اتمام رسانده است.

وی در سال‌های 1390 و 1396 مفتخر به کسب عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان شده و همچنین طرح پژوهشی قیصری با همکاری شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در سال 1387 موفق به کسب عنوان طرح برگزیده استان شده است. توسعه و تجاری‌سازی 4 فناوری از دیگر فعالیت‌های قیصری است.

از فعالیت‌های اجرایی قیصری می‌توان به سرپرستی ارتباط با صنعت دانشکده، معاون پژوهشی دانشکده، ریاست ارتباط با صنعت دانشگاه و ریاست TTO دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد.

همچنین وی از سال 1395 تاکنون مسئولیت مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را برعهده داشته و تجارب ارزنده‌ای در زمینه ایجاد و توسعه فناوری، کارآفرینی و ترویج کسب‌وکارهای دانش‌بنیان دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008970

وب گردی

وب گردی