نتایج مصاحبه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری دانشگاه تهران اواخر تیرماه اعلام می شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: نتایج مصاحبه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری دانشگاه تهران به پایان رسیده و قرار است پس از ارزیابی‌های لازم، اسامی داوطلبان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور تا اواخر تیرماه اعلام شود.

حسین حسینی در گفت‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره پذیرش استعدادهای درخشان دوره دکتری دانشگاه تهران گفت: حدود 150 دانشجو از طریق دوره‌های استعدادهای درخشان در این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید 99_98 پذیرش خواهند شد.

وی ادامه داد: مصاحبه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری دانشگاه تهران به پایان رسیده و قرار است پس از ارزیابی‌های لازم، اسامی داوطلبان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور تا اواخر تیرماه اعلام شود، همچنین اسامی پذیرفته شدگان پس از بررسی نهایی از سوی دانشگاه تهران، در نیمه اول شهریور اعلام شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران اضافه کرد: درحال حاضر مجموع پذیرش دانشجویان دکتری از طریق کنکور در پردیس‌ها روزانه و شبانه دانشگاه تهران، هزار و 300 نفر است به طوری که سال گذشته هزار و 200 نفر پذیرش در این دانشگاه صورت گرفت؛ اما این بدان معنا نیست که حتما باید این ظرفیت‌ها تکمیل شود چرا که اگر دانشجویی نتواند کیفیت لازم را کسب کند، ممکن است ظرفیت خالی بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008991

وب گردی

وب گردی