وام دانشجویان دکتری نیمه دوم تیرماه پرداخت خواهد شد

رئیس اداره وام صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: قرار است مبالغ وام بهار و تابستان دانشجویان دکتری نیمه دوم تیرماه به حساب دانشجویان واریز شود.

بهزاد یادگار در گفت‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت پرداخت وام بهار و تابستان دوره دکتری صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وام شهریه دوره دکتری معمولاً هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود، متاسفانه پرداخت وام فصل بهار از سوی بانک عامل با تاخیر مواجه شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پایان رسید و لیست‌ها برای واریز به امور مالی ارسال شد و قرار است مبالغ وام بهار و تابستان دانشجویان نیمه دوم تیر ماه به حساب دانشجویان واریز شود.

رئیس اداره وام صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ثبت‌نام حدود 7 هزار دانشجو دکتری برای وام دوره بهار و تابستان خبر داد و اضافه کرد: به حساب هریک از این دانشجویان مبلغ 3 میلیون 600 هزار تومان واریز خواهد شد و نحوه بازپرداخت آن هم بعد از فارغ‌التحصیلی است.

یادگار درباره وام دانشجویان مناطق سیل‌زده یادآور شد: وام ضروری حوادث غیرمترقبه صرفاً به دانشجویان ساکن در مناطق سیل‌زده سال 98 به مبلغ 20 میلیون ریال و با ارائه گواهی از فرمانداری استان مذکور ارائه می‌شود.

گفتنی است وام برخی از دانشگاه‌ها که لیست آنها در خردادماه به صندوق رفاه تحویل شده، واریز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009022

وب گردی

وب گردی