صدیقی: علی‌‌رغم وجود تحریم‌ها، جوانان ما درتمام میادین  ورزشی حضور پیدا می‌کنند

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: امسال با ۵۰ درصد کاهش تعداد دانشجو مواجه شدیم و علی‌رغم تمام تحریم‌ها جوانان ما در تمام میادین و مسابقات ورزشی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان، صبح امروز در آیین بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های سی‌امین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان-ایتالیا که در ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد گفت: دانشگاهیان حضور فعالی در ورزش داشته اند و‌ هرساله پیشرفت زیادی در توسعه ورزش داشتیم. وزارت علوم هم حمایت های خود را از ورزشکاران دریغ نکرده و دانشجویان را حمایت کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در آموزش عالی بحث های منطقه ای وجود ندارد. در تمام رشته ها و تمام دانشگاه های کشور حضور پررنگی داشتیم و بر اساس برنامهریزی‌های صورت گرفته دستاوردهای خوبی کسب کردیم.

صدیقی خاطرنشان کرد: هم در ورزش دانشگاهی هم در ورزش همگانی، موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و المپیاد ورزش های همگانی را هم برگزار کرده ایم که دوره امسال آن در دانشگاه بوعلی و الزهرا آغاز می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: به دنبال بالابردن کیفیت و کمیت فضای ورزشی کشور هستیم. با پیگیری های پروژه های زود بازده مانند چمن مصنوعی و کف پوش ها درحال گسترش فضای آموزشی هستیم.

صدیقی درباره تعداد دانشجویان گفت: امسال با ۵۰ درصد کاهش تعداد دانشجو مواجه شدیم و علی رغم تمام تحریم ها جوانان ما در کلیه میادین ورزشی حضور پیدا می کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد : کسب سهمیه المپیک از طریق حضور در این دوره از المپیاد ورزشی صورت خواهد گرفت و شاهد اهتزار پرچم ایران در کشور ایتالیا خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009023

وب گردی

وب گردی