اردوی جهادی دانشگاه شهید بهشتی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اردوی جهادی وارثین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: هشتمین دوره اردوی جهادی وارثین در روستای راز و جرگلان استان خراسان شمالی از 21 تا 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

سجاد یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری اردوی جهادی وارثین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: هشتمین دوره اردوی جهادی وارثین در روستای راز و جرگلان استان خراسان شمالی از 21 تا 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

مسئول اردوی جهادی وارثین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درخصوص نحوه و زمان ثبت‌نام در اردوی جهادی وارثین ابراز کرد: دانشجویان علاقه‌مند تا 10 تیرماه 98 فرصت دارند برای ثبت‌نام با شماره 09333861191 تماس برقرار کنند یا به آیدی jahadi_sbu98@ پیام دهند.

وی درباره زمینه فعالیت اردوی جهادی وارثین بیان کرد: این اردوی جهادی در ایام تابستان برگزار شده و در حوزه‌های عمرانی، رنگ‌آمیزی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، پزشکی، دامپزشکی، پژوهش، مستند به ارائه خدمات می‌پردازد.

یزدی تصریح کرد: نوروز 98 در مناطق سرپل‌ذهاب کرمانشاه و شهر آق‌قلا اردوی جهادی برگزار شد که عمده فعالیت دانشجویان جهادگر در ساخت و بازسازی منازل و آبگیری از سطح منازل و خیابان‌ها بود.

این فعال دانشجویی با اشاره به تقسیم‌بندی اردوهای جهادی به برون و درون استانی گفت: در ایام نوروز و تابستان که بازه زمانی اردوهای جهادی طولانی‌تر است، معمولا اردوها به صورت برون استانی برگزار می‌شود و در ایام دیگر سال در سطح شهر و به صورت درون استانی برگزار خواهد شد.

وی چالش‌های موجود در برابر اردوی جهادی را با کمک مسئولان قابل حل دانست و گفت: خوشبختانه مردم مناطق هدف از دانشجویان به خوبی استقبال می‌کنند و برای همین با مشکل اسکان مواجه نبودیم.

یزدی درباره تامین بودجه‌های اردوهای جهادی ابراز کرد: بخش اعظم بودجه اردوی جهادی از قرارگاه امام رضا(ع) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین می‌شود. دانشگاه بهشتی نیز در بحث تامین بودجه و حمایت‌های معنوی از اردوهای جهادی کارنامه درخشانی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009026

وب گردی

وب گردی