توزیع کارت آزمون سراسری  از 9 تیرماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت آزمون سراسری 98 از 9 تیرماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال 98 اظهار کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه­‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی در صبح پنج­شنبه 13 تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج­شنبه 13 تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 14 تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر 14 تیرماه در 381 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت‌های شرکت در‌ آزمون‌ داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی علوم‌ ریاضی و فنی، علوم‌ تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی‌ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 9 تا 12 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌، می‌توانند در تاریخ تعیین شده نسبت به پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بدیهی است داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شرکت در آزمون هستند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم اقدام کنند. همچنین داوطلبان لازم است برای شرکت در جلسه آزمون، پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار را به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در صورتی که داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد شدن به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت‌‌نام اقدام کرده و نباید به باجه رفع نقص مراجعه کنند.

توکلی در پایان تاکید کرد: محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان گروه‌­های آزمایشی علوم ریاضی‌و‌ فنی، علوم انسانی، علوم‌ تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌‌نام‌، مشخص‌کرده‌‌اند در اطلاعیه امروز سازمان سنجش آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009075

وب گردی

وب گردی