معرفی 2 سایت اینترنتی جعلی با عنوان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، 2 سایت اینترنتی جعلی با عنوان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، 2 سایت اینترنتی جعلی که با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی پاوه و واحد بین‌المللی اروند فعالیت غیرقانونی دارند، توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانشجویان و داوطلبان گرامی می‌رساند، سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پاوه به آدرس اینترنتی www.paveh-iau.com و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی اروند به آدرس اینترنتی www.iauarvand.onp.ac.ir جعلی بوده و جزو سایت‌های رسمی این دانشگاه نیست.

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پاوه و منطقه آزاد اروند هیچ واحد یا مرکز دانشگاهی ندارد و هرگونه فعالیت این دو سایت اینترنتی غیرقانونی است.

در انتهای این اطلاعیه آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر موضوع است و با خاطیان برخورد خواهد شد. از دانشجویان و داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌شود، ضمن رعایت دقت و هوشیاری لازم، در مقابل فعالیت‌های سودجویانه این سایت‌ها هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009081

وب گردی

وب گردی