گام دوم انقلاب از برنامه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی بحث گام دوم انقلاب اسلامی را در محوریت برنامه‌های اصلی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمود ‌هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش «استاد تراز انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر چمران» گفت: زندگی شهید چمران سرشار عشق، ایمان، مجاهدت و فداکاری بود. ایشان دستگیر محرومات و مستضعفان و پایبند ولایت بود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حل مسائل و مشکلات جامعه است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محور حرکت خود قرار داده و بر این اساس برنامه‌های خود را تنظیم کرده است. ازجمله این برنامه‌ها، حل مسائل جامعه است. گره زدن اقتصاد شهرها و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای حل مسائل جامعه است و این دانشگاه نیازهای پژوهشی کشور را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

‌هاشمی با بیان اینکه جمعه گذشته 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه بودند، گفت: این مسئولان فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه را در راستای حل مشکلات جامعه به سمع و نظر مردم می رسانند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: در یک سال گذشته شبکه‌ای از اساتید مؤمن و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی سازماندهی شده تا در عرصه‌های مختلف در خدمت انقلاب و کشور باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009087

وب گردی

وب گردی