استاد تراز انقلاب اسلامی، معتقد به آرمان‌‌‌های امام خمینی (ره)  است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: کسی می تواند استاد تراز انقلاب اسلامی باشد که به امام خمینی (ره) اعتقاد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در همایش استاد تراز انقلاب اسلامی که در واحد یادگار امام در حال برگزاری است، گفت: شهید چمران کسی بود که دشمن از او می ترسید و خصوصیات اخلاقی یک استاد تراز انقلاب اسلامی را داشت. خصوصیات استاد تراز انقلابی باید تدوین شود تا همه به آن دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسی می تواند استاد تراز انقلابی باشد که به امام خمینی (ره) باور و اعتقاد قلبی داشته باشد، گفت: امام (ره) در مسیری که انتخاب کرده بود، هیچ تردیدی نداشت و این موضوع باید مورد توجه استادان دانشگاه ها قرار گیرد. کسانی که امام خمینی را باور دارند جانشین وی و ولایت فقیه را هم باور دارند.

آقامیری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با استادان دانشگاه ها، فرمودند که استاد تراز انقلابی باید عالم باشد. اخلاص، اخلاق و توانایی تربیت درست نسل جوان خصوصیاتی است که استادان را از یکدیگر متمایز می‌کند. درواقع مهمترین شاخص استاد تراز انقلابی باور داشتن نظام، انقلاب و امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009089

وب گردی

وب گردی