استادان دانشگاه باید مسلط به مبانی جنگ شناختی شوند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امتداد گفتمان انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری پس از ۳۱ سال در جنگ شناختی و روانی دشمن دیده می‌شود. در این شرایط استادان دانشگاه باید مسلط به مبانی جنگ شناختی شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همایش استاد تراز انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره)، برگزار شد.

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این همایش، گفت: ۳۱ سال پیش و در بحبوحه ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف، غرب انتظار داشت که ایران به شرق گریزان شود درحالی که سخنان حکیمانه امام (ره) دنیا را متحول کرد.

وی ادامه داد: امتداد گفتمان انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری پس از ۳۱ سال در جنگ شناختی و روانی دشمن دیده می‌شود. در این شرایط استادان دانشگاه باید مسلط به مبانی جنگ شناختی شوند.

رئیس بسیج اساتید کشور اظهار داشت: امروز جنگ‌های دوره پست‌مدرن و جنگ‌های شناختی شروع شده که به جنگِ جنگ‌ها مرسوم است. لیبی و عراق با جنگ‌های پست‌مدرن تصاحب شدند. جنگی نظامی اتفاق نمی‌افتد و این دنیا هاضمه جنگ‌های سخت را ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا ضعیف شده است، گفت: امروز در سایه مقام معظم رهبری تلفیق علم و ایمان، جمهوری اسلامی را در بالاترین نقطه عزت قرار داده است. اکنون باید دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان از خود سوال کنند که در شرایط کنونی ما در کجا هستیم.

زارعی در پایان تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید با تلفیق علم و عمل و مسئله‌محوری در اقتصاد شهری موثر باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009095

وب گردی

وب گردی