پیش‌نمایش «ویندوز ترمینال» برای ویندوز10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت به تازگی یک پیش نمایش از ویندوز ترمینال را برای ویندوز10 منتشر کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیش نمایش ویندوز ترمینال نسخه 10 ویندوز در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت قرار گرفته است که در آن به کاربر یک ابزار کامند لاین جدید قوی تر داده شده است. در این نسخه می توانید ویژگی‌های Command Prompt، پاورشل و لینوکس را از یک مکان مرکزی، با زبانه ها، موتور متن پیشرفته سخت افزاری و سفارشی سازی گسترده اجرا کنید. اگر با پس زمینه سیاه و سفید مشکل داشتید این مورد گزینه خوبی است.

در مورد این پیش نمایش ارائه شده مسائل مختلف از جمله نبود فناوری کمکی مطرح است. تا زمانی‌که نسخه شسته و رفته این نسخه منتشر نشده باشد نمی توان زیاد به آن وابسته بود.

فناوری کمکی (Assistive Technology) بخشی است که شامل دستگاه‌های یاری رسان، سازگار و توانبخش برای افراد ناتوان و روند انتخاب و قرار دادن و استفاده از آنها است. این فناوری با قادر ساختن مردم برای به انجام رساندن کارهایی که قبلاً به آن قادر نبودند یا برای انجام آن سختی بسیار زیادی داشتند استقلال بیشتری فراهم می‌کند که این امر خود توسط پیشرفت یا تبدیل روش‌های تعامل با فناوری مورد نیاز انجام این‌گونه کارها انجام می‌پذیرد.

ویندوز ترمینال جدید تغییرات بسیار مثبتی نسبت به نسخه‌های پیشین خود داشته، از جمله این که حالا از تم و امکانات شخصی‌سازی پشتیبانی به عمل می‌آورد. برای دسترسی به کلیه تنظیمات شخصی‌سازی موجود در برنامه لازم است یک فایل JSON را مورد تنظیم و دستکاری قرار دهید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009109

وب گردی

وب گردی