تاسیس مدرسه عالی مهارتی الکترونیک، در واحد میاندوآب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: با توجه به ظرفیت موجود و بهره‌‌مندی از هیئت علمی توانمند در رشته الکترونیک واحد میاندوآب، درصددیم یک مدرسه عالی مهارتی در این رشته تاسیس کنیم.

رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد و دستاوردهای حاصل از توسعه آن گفت: ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد نمونه‌‌ای بی‌‌نظیر در آموزش عالی کشور، جهت تربیت فارغ‌‌التحصیلان توانمند و کارآفرین است. مهم‌‌ترین دستاورد یادگیری همراه با تحصیل؛ اشتغال به کار سریع‌‌‌تر بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی بوده که گسترش این مدارس در دانشگاه آزاد و ایجاد اطمینان از آینده، منجر به جذب حداکثری در این دانشگاه می‌‌شود.

وی درباره ایجاد مدرسه عالی مهارتی در واحد میاندوآب افزود: با توجه به ظرفیتی که در واحد میاندوآب وجود دارد و بهره‌‌مندی از هیئت علمی توانمند در رشته الکترونیک این واحد دانشگاهی؛ درصددیم تا بعد از دریافت مجوزهای لازم، مدرسه عالی مهارتی در رشته الکترونیک جهت افزایش مهارت‌‌های عملی دانشجویان این رشته تاسیس کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در ادامه درباره ماموریت این واحد دانشگاهی در طرح پایش خاطرنشان کرد: در طرح پایش، احیای قسمتی از دریاچه ارومیه به واحد میاندو آب واگذار شده و پایان‌‌نامه‌ها و پژوهش‌‌های مربوط در جهت حل مسائل کشور در این واحد دانشگاهی در راستای حل مشکلات مربوط به این دریاچه قرار گرفته است.

رستمی درباره تحقق شعار 1404 و قرار گفتن دانشگاه آزاد در جایگاه نخست آموزش عالی کشور یادآور شد: رسیدن به جایگاه نخست آموزش عالی کشور، علاوه بر توجه به تربیت فارغ‌‌‌‌‌‌التحصیلان با مهارت و کارآفرین و اهمیت به بحث پژوهش‌‌های کاربردی در جهت حل مسائل کشور؛ نیازمند برنامه‌‌‌ریزی صحیح در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور است که مهم‌‌ترین بخش تحقق این امر، قبل از سازمان مرکزی به روسای واحدها برمی‌‌گردد.

وی در پایان متذکر شد: درحقیقت، مسئولیت روسای واحدهای دانشگاه آزاد در تحقق شعار 1404 برای رسیدن این دانشگاه به جایگاه نخست آموزش عالی کشور مهم و سرنوشت ساز است که برای رسیدن به این هدف باید یک برنامه‌‌ریزی صحیح همراه با مدیریت هوشمندانه در جهت تشخیص نیازهای کشور برای داوطلبان ورود به دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009135

وب گردی

وب گردی