10 تیرماه گزارش اولیه کارگروه ویژه سیلاب‌ها اعلام می‌شود

رئیس دانشگاه تهران گفت: پنج کارگروه سیلاب گزارش‌های اولیه خود را تا 10 تیرماه ارائه و دیگر کارگروه‌ها نیز تا آخر تیرماه اعلام می‌کنند.

محمود نیلی احمدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت کارگروه ویژه سیلاب‌ها گفت: در حال حاضر 250 نفر از متخصصان، دانشمندان و کارشناسان برای حضور در کارگروه‌ها حکم دریافت کرده‌اند که 158 نفر جزو اعضای اصلی، 16 نفر عضو کارگروه و 76 همکار کارگروه هستند.

وی ادامه داد: در مجموع گزارش‌های مطلوبی از کارگروه‌ها دریافت شده که قرار است پنج کارگروه سیلاب، گزارش‌های اولیه خود را تا 10تیرماه ارائه و مابقی کارگروه‌ها هم تا آخر تیرماه اعلام کنند.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها این است که شرایط گذشته و آینده را بررسی کند که در این راستا کارگروه اقلیم‌شناسی تشکیل شد و درحال حاضر بازدیدها انجام و کارگروها شکل گرفته است.

وی در پایان درباره بودجه تعیین شده کارگروه‌ها یادآور شد: در ابتدا باید برآورد هزینه‌ها از سوی کارگروه‌ها مشخص شود. برای بودجه این بخش با سازمان برنامه بودجه گفتگوهایی انجام شده که امیدواریم به جمع‌بندی مطلوبی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009167

وب گردی

وب گردی