آغاز به‌کار مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب

مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد میاندوآب، یکشنبه ۲ تیرماه، مراسم آغاز کار مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم گفت: مدرسه فوتبال این واحد دانشگاهی زیر نظر مربیان باسابقه و امکانات مناسب برای دومین سال متوالی به طور رسمی فعالیت خود را برای علاقه‌مندان به این ورزش از رده سنی ۶ تا ۱۷ سال آغاز کرده است.

رامین رستمی با تشریح اهداف و برنامه‌های بلندمدت این مدرسه گفت: طرح استعداد‌یابی افراد ثبت‌نام‌شده از جمله اهداف این مدرسه است که در رده سنی نونهالان و نوجوانان، نفرات شایسته به تیم‌های استانی و کشوری معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: راهیابی یکی از دانش‌آموختگان همین مدرسه به فستیوال کشوری از افتخارات شایسته این مدرسه در استعدادیابی دانش‌آموختگان مدرسه فوتبال در سال گذشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: این واحد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی توانسته در زمینه ورزش شهرستان و منطقه با راه‌اندازی مدرسه فوتبال، تکمیل و تجهیز زمین تنیس خاکی، پینت‌بال و آماده‌شدن برای برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کشور گام‌های اساسی بردارد.

رستمی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در زمینه ورزش پرچمدار شایسته در توسعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان است.

وی اظهار کرد: مربیان و استادان مجرب و برجسته دانشگاه در مشاوره‌های تحصیلی دانش‌آموختگان مدرسه فوتبال، خانواده‌های آنان را یاری می‌کنند و هدف فعالیت مدرسه فوتبال تنها ورزش و فعالیت‌های جسمانی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: در کنار این ورزش دوست‌داشتنی، آموزش مهارت‌های زندگی و ساختن یک جوان ایده‌آل برمبنای فرایض الهی و اسلامی برای تحویل به جامعه و ساختن یک جامعه پویا و سالم از دیگر اهداف این مدرسه است.

رستمی با تشریح استقبال خوب خانواده‌ها از فعالیت مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد میاندوآب گفت: وجود چنین مدرسه و فضایی برای آموزش و استعدادیابی نونهالان و نوجوانان بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب یادآور شد: خانواده‌ها مجبور بودند برای شرکت فرزندان‌شان در دوره‌های فوتبال به مدارس غیراستاندارد مراجعه کنند؛ ولی ثبت‌نام در این مدرسه که در محیطی سالم و علمی برگزار می‌شود توانسته اطمینان خاطر را در خانواده‌ها به وجود آورد.

وی افزود: ثبت‌نام در این مدرسه نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته و استقبال برای ثبت‌نام ادامه دارد که تلاش شبانه‌روزی همکاران در این مدرسه قابل تحسین است.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با قدردانی از فعالیت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حیطه ورزش و پرکردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان شهرستان با برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی، این دانشگاه را یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و ورزشی شهرستان قلمداد کرد.

امیر رضاپور تأکید کرد: سلامت و سالم‌سازی جامعه فقط با تربیت و پرورش افراد سالم و بانشاط میسر است و این امر تنها با نگرش در حوزه ورزش و علم میسر است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب توانسته در راستای تبیین برنامه‌های ورزشی و علمی نقش خود را به بهترین نحو شایسته ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009181

وب گردی

وب گردی