دانشگاه آزاد اسلامی  باید در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: شعارهای دانشگاه آزاد اسلامی باید بر اساس واقعیت‌های موجود جامعه در زمینه کمک به پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد رشت، ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در نشست شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را وظیفه‌مند و مسئله‌محور می‌داند و باید با پویایی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، براساس امکانات موجود، استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کند و به‌عنوان دانشگاهی از مردم برای مردم در خدمت حل مسائل آنان باشد.

وی ادامه داد: باید شعارهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس واقعیت‌های موجود جامعه در زمینه کمک به پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر توجه ویژه دانشگاهیان به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دانشگاه رسمی‌ترین متولی علم در دوره جوانی است، از این‌ رو دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به همه بخش‌های ارزشمند این بیانیه، خود را مکلف به توجه ویژه به علم و فرهنگ در تأکیدات معظم‌له می‌داند.

چیرانی در جمع مدیران روابط عمومی واحدهای و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: روابط عمومی‌ها بر تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه علم و فرهنگ با بهره‌گیری از ابزارهای قدرتمند این حوزه که مورد پسند و خاستگاه مدیران عالی دانشگاه آزاد اسلامی است، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه در حوزه علم و فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: باید با ارتقای کیفیت آموزش، توانمندسازی در حوزه پژوهش و نگاه ویژه به مباحث فرهنگی، دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: به فضل الهی اکنون ارزش‌های حاکم در دانشگاه آزاد اسلامی با در نظرگرفتن رفتارهای درست و آموزش صحیح در مسیر انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

چیرانی مسئولان روابط عمومی را بازوان پرتوان مدیران دانشگاه دانست و گفت: می‌توان با رعایت قوانین و استانداردهای آموزش عالی در جذب دانشجوی متعهد و متخصص آینده‌دار، درست عمل کرد و با معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی مردمی در این زمینه موفق عمل کرد.

حامد ناصح نصیحت‌گو مدیر روابط عمومی و شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با تشریح قابلیت‌های گسترده حوزه روابط عمومی گفت: نقش روابط عمومی‌ها با توجه به گستردگی منابع اطلاع‌رسانی در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند محوری‌تر از هر زمان دیگر باشد.

حامد ناصح نصیحت‌گو افزود: همه همکاران حوزه روابط عمومی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما همدل و هم‌زبان، با تخصص و تجربه کافی و با تمام توان در خدمت دانشگاهی از مردم برای مردم و معرف خدمات این دانشگاه برای متقاضیان و طالبان به علم و دانش هستند.

گفتنی است، در این نشست با تأکید بر آغاز فصل پذیرش دانشجو برای نیمسال مهرماه سال جاری، هریک از اعضا نظر و پیشنهادهای کاربردی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009208

وب گردی

وب گردی