مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر منصوب شد

مراسم معارفه محمد تقی یحیی پور شیخ زاهد به‌عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با حضور مسئول و معاونین سازمان بسیج اساتید استان مازندران و هیئت رئیسه در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، رحمت عباس تبار مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و تبریک روز بسیج اساتید، ساماندهی اساتید انقلاب، شکل گیری تفکر بسیجی و اساتید تراز انقلاب را از مهم‌ترین دلایل تأسیس بسیج اساتید دانست.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران افزود: نیاز به تشکیل ستادی واحد جهت هماهنگی بین تمام مجموعه های بسیجی در دانشگاه بیش از پیش حس می شود تا همه بسیجیان جامعه نخبگانی متحدالشکل به انجام امور بپردازند.

عباس تبار اضافه کرد: همانطور که بسیج دانشجویی در انجام برخی از امور مرتبط به دانشجویان خوب عمل کرده است؛ بسیج اساتید نیز در انجام کارهایی قدرتی فراتر از دیگر مجموعه ها را دارد و هم افزایی بین این دو مجموعه همراه با ابتکار و نوآوری و خلاقیت نیز برای انقلاب و فعالیت انقلابی مثمر ثمر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان در ادامه بیان کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند دانشگاه باید به کمک جامعه و دانشگاه و مدیران دانشگاهی بشتابد و با رویکردی حل المسائلی به برطرف نمودن مشکلات کشور بپردازد و ظرفیت بالای خود را نشان دهد.

عباس تبار با اشاره بر ضرورت توجه ویژه به بیانیه گام دوم ادامه داد: ما در گام دوم انقلاب در مرحله دولت سازی هستیم و با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری باید در جامعه حضور و ظهور و بروز بیشتری داشته باشیم و طی جنبشی استادی به عنوان فرماندهان دانشگاه و جامعه با برنامه و ابزار علمی به حل مشکلات مردم بپردازیم.

در انتهای جلسه سروان امینی نیا معاونت فرماندهی سپاه رامسر نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های سپاه پاسداران شهرستان رامسر در سه ماهه ابتدای سال ۱٣٩٨، توضیحاتی پیرامون مسائل فرهنگی و به ویژه حجاب بیان داشت و از ضعف های عمرانی شهرستان رامسر نظیر عدم وجود مکان گردشگری مذهبی، عدم وجود مکانی برای اقامه نماز و غیره به عنوان سدی عظیم در برابر فرهنگ سازی نام برد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009212

وب گردی

وب گردی