دانشگاه آزاد اسلامی قم باید پرچم دار مسائل فرهنگی در کشور باشد

سیف الله فضل اللهی گفت: هدف ما در مسائل فرهنگی آن است که دانشگاه آزاد اسلامی قم پرچم دار مسائل فرهنگی در سطح کشور باشد و بتوانیم محیط پاکی را برای جوانان این مرز و بوم فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در قم، سیف الله فضل اللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در جمع مدیران و مسئولین فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: هدف ما در مسائل فرهنگی آن است که دانشگاه آزاد اسلامی قم پرچم دار مسائل فرهنگی در سطح کشور باشد و بتوانیم محیط پاکی را برای جوانان این مرز و بوم فراهم کنیم.

فضل الهی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قم در مقایسه با دانشگاه های کشور در زمینه عفاف و حجاب و مسائل اخلاقی و پایبندی به ارزش های اسلامی بی نظیر است و این مرهون فعالیت های فرهنگی تاثیر گذار در این واحد دانشگاهی است.

وی بیان کرد: همجواری دانشگاه آزاد اسلامی قم باحرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه در ایجاد فضای مطلوب فرهنگی آموزشی این دانشگاه موثر است اما مدیریت فعالیت های فرهنگی در عرصه های دانشگاهی بسیار مهم است.

سیف الله فضل الهی گفت: ما معتقدیم یک محیط دانشگاهی پاک و عاری از آلودگی و گناه می تواند در آینده مدیران خوب و با ارزشی را تربیت و به جامعه تحویل دهد لذا مدیران ما در سطح جامعه باید معتقد به مبانی و ارزش های جهموری اسلامی باشند تا بتوانند در عمل آنچه اعتقاد دارند را به نتیجه برسانند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم و با ایجاد راهکار های لازم جوانان ارزشی برای آینده کشورمان تربیت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مسائل ارزشی و اعتقادی جامعه معتقد هستند زیرا به این باور رسیده اند که فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اگر توام با ارزش های دینی و عقیدتی باشند، هم محیط دانشگاه آکادمی تر خواهد شد و هم فضای دانشگاه عاری از آلودگی هایی خواهد بود که ممکن است در دانشگاه ایجاد شود.

سیف الله فضل الهی گفت: کانون ها و تشکل های زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی قم فعال هستند که در راس همه اینها بسیج دانشجویی است و اعتقاد داریم جذب حداکثری در بسیج دانشجویی از بین دانشجویان داشته باشیم تا به آن بسیج 20 میلیونی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند تحقق پیدا کند.

وی گفت: نگاه ما نسبت به فعالیت تشکل های دانشجویی در عرصه دانشگاه اینگونه بوده است که همه تشکل ها اول باید بسیجی باشند، بعد تشکل ها به گرایش های فکری مختلف کار و فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009219

وب گردی

وب گردی