ارتباط مؤثر و مشورت با کارکنان لازمه رسیدن به اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا گفت: لازمه رسیدن به اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط مؤثر و مشورت با کارکنان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین، حامد زارعی در نشست صمیمی با کارکنان این واحد دانشگاهی ضمن تقدیر از فعالیت های صادقانه صورت گرفته از سوی کارمندان گفت: کارکنان هر مجموعه به عنوان بازوان توانمند مدیران اجرایی هستند و با توجه به تعالیم اسلامی ما هر گونه تلاشی که با نیت صادقانه انجام شود همانند عبادت در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر و ارزش است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک هر گونه حرکت مؤثر و پیشرفت را نیازمند همراهی و همدلی پرسنل برشمرد و خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته با تلاش های صادقانه و مشارکت جدی شما همکاران دانشگاهی توانسته ایم رشد کمی و کیفی واحد را رقم بزنیم و به ارتقاء و اعتلای نام دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنیم.

زارعی بر لزوم ارتباط مؤثر و مشورت مستمر با کارمندان دانشگاه تأکید کرد و ادامه داد: ان شاء الله با همفکری همدیگر شاهد توفیقات بیش از گذشته در این واحد دانشگاهی خواهیم بود.

گفتنی است در پیان این نشست صمیمی از پرسنل تلاشگر حوزه های فضای سبز، خدمات، تأسیسات، آشپزخانه، انبار، کتابخانه و ترابری با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009239

وب گردی

وب گردی