ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ جامعه، هدف دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی را فرزند نظام دانست و گفت: این دانشگاه هدفی جز ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم ندارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرلنگه، مهدی باقری صبح امروز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که در واحد بندرلنگه این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهرها و مناطق مختلف تأثیر بسزایی داشته و توانسته در آموزش عالی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با خون دل خوردن‌های فراوان و زحمات زیادی توانسته تا به این مرحله از حیات خود برسد و نباید بگذاریم از مسیر خود خارج شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌های ما تقویت واحدها و بهبود شرایط آنهاست.

باقری توجه به مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه‌های مهم دانست و تأکید کرد: وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها مطلوب است؛ اما باید برای رسیدن به نقطه آرمانی تلاش کرد. استان هرمزگان از لحاظ شاخص فرهنگی جزء سه استان برتر کشور است.

وی با بیان این مطلب که نباید قوام دانشگاه را با مسائل مالی گره زد، تصرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فرزند نظام است و هدفی جز ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: نظم و انضباط کاری باید در دانشگاه نهادینه و بر حفظ حجاب و شئونات اسلامی پافشاری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی را از برنامه‌های آتی واحدهای این استان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه نیز ارتباط این دانشگاه با مردم و مسئولان را خوب توصیف کرد و از اولویت‌ها و برنامه‌های سال تحصیلی پیش رو سخن گفت.

محمود صباحی‌زاده زیرساخت‌های واحد بندرلنگه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا برای سال تحصیلی جدید جذب حداکثری دانشجو را داشته باشیم.

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان سپس وارد دستور کار شد و رؤسای واحدهای دانشگاهی درباره موضوعات و مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009271

وب گردی

وب گردی