مسدود کردن هزاران حساب جعلی  در فیسبوک+اینفوگرافی

میلیاردها نفر در سرویس شبکه اجتماعی فیسبوک عضو هستند اما در بین آن ها تعداد زیادی حساب کاربری جعلی وجود دارد که مدیر عامل این خبر از مسدود شدن بسیاری از این حساب ها داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فیسبوک سومین گزارش اجرای استانداردهای خود را منتشر کرد که نشان دهنده تلاش های این شرکت برای محدود کردن و حذف محتواهای بحث برانگیز است. فیسبوک اعلام کرده که بین اکتبر 2018 و مارس 2019، 3.39 میلیارد حساب جعلی را حذف کرده است، که میزان آن دو برابر تعداد شناسایی شده و حذف شده در دوره شش ماهه گذشته است. همچنین بیش از 2.37 میلیارد نفر ماهانه از فیسبوک استفاده می‌کنند.

فیسبوک اعلام کرده است که افزایش حساب های جعلی ناشی از افزایش تعداد حملات توسط اصطلاحا بازیگران بد است که به یکباره تعداد زیادی حساب کاربری را ایجاد می کنند.

این حساب ها از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و نظارت بر انسان توسط اکثر حساب های جعلی غیر فعال در عرض چند دقیقه از ایجاد آنها شناسایی شدند.
«مارک زاکربرگ» مدیر عامل فیسبوک اعلام کرد که این گزارش نشان می دهد که این شرکت پیشرفت هایی در زمینه کشف گسترش نفرت و محتواهای گرافیکی گسترش دهنده خشونت داشته است و قبل از اینکه مردم آن ها را گزارش کنند کشف کرده است.

زاکربرگ تایید کرد که در مورد مسائل مربوط به محتوا کارهای زیادی باید انجام شود. اینفوگرافی زیر نشان می دهد که تعداد حساب های جعلی پیدا شده در سال 2019 نسبت به سال های قبل از آن بسیار بالاتر بوده است.

کد خبر: 1009285

وب گردی

وب گردی