هماهنگی و انسجام ساختاری از وظایف اصلی شوراهای تخصصی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر حرکت های برجسته فرهنگی در دانشگاه ها در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه شورای فرهنگی واحد بوشهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی یادآور شد: همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افرادی حضور داشتند که با خدمات ارزنده خود، در این نظام الهی الهام بخش بوده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از اقدامات و جهت گیری های مناسب فرهنگی در دانشگاه گفت: غایت و سرمنزل مقصود کار فرهنگی، دست یابی به آرامش است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه کردها و صرف وقت در انجام امور فرهنگی برای ایجاد مجموعه ایی متحد، همگرا و بی حاشیه است، اضافه کرد: برقراری آرامش و نظم در دانشگاه سبب فراهم آوری زمینه کار و فعالیت مثبت و اثرگذار خواهد بود.

این مسئول با تأکید بر اینکه تمام دانشجویان، کارکنان و استادان باید در راستای رسالت های دانشگاه فعالیت کنند، تصریح کرد: بسترسازی، هماهنگی و انسجام ساختاری در دانشگاه از وظایف اصلی شوراهای تخصصی دانشگاه به ویژه شورای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه به جای حاشیه پردازی و مصلحت اندیشی ها در امور فرهنگی باید به عمق و محتوا توجه کرد، خاطرنشان کرد: در تمامی مباحث فرهنگی دانشگاه ظرفیت استاد و دانشجو در قالب کانون ها، کرسی ها، تشکل ها و هم اندیشی ها فعال شوند تا فضای دانشگاه علمی و تخصصی شود.

عبدالهی با تأکید بر تحول در ساختار و حیطه های کاری ایجاد هیأت های اندیشه ورز در دانشگاه را ضروری دانست و افزود: انجام کارهای مشترک به صورت هدفمند بسیار ارزشمند است چرا که فرهنگ علمی با کارهای جمعی و ترکیبی توسعه و نهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باید حرکت های برجسته فرهنگی در دانشگاه انجام شود، تشریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور تمام نمای انقلاب وضعیت گذشته، حال و آینده کشور را در تمامی حوزه ها به خوبی ترسیم کرده و دانشگاه متشکل از جوانان به عنوان پیش قراول دفاع از نظام و ارزش های انقلاب معرفی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اقدام اخیر سپاه در خصوص انهدام پهباد متجاوز آمریکایی اذعان کرد: این اقدام به موقع و آگاهانه اثبات این مهم است که نظام جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند و مردمی است و در مقابل آمریکا کشوری متجاوز و بی تعهد به حقوق دیگر ملت ها و موازین بین المللی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009293

وب گردی

وب گردی