انعقاد تفاهم نامه همکاری میان واحد یادگار امام خمینی (ره) و باشگاه سوارکاری شهاب

تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و باشگاه سوارکاری شهاب با حضور رئیس واحد دانشگاهی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد یادگار امام خمینی (ره)، تفاهم نامه علمی–پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و باشگاه سوارکاری شهاب به نمایندگی سعید قاضی مغربی، رئیس واحد یاگار امام (ره) شهرری و شهاب حاجی احمدی مالک و مدیر باشگاه سوارکاری شهاب، به امضای طرفین رسید.

این تفاهم­نامه به منظور تبلیغ و ترویج ورزش مقدس سوارکاری و گسترش ارتباط و بهره ­گیری از ظرفیت‌ها و تجهیزات مجموعه سوارکاری در حوزه‌های آموزش، مسابقات و تفریحات سالم منعقد گردیده است.

هدف این تفاهمنامه تبلیغ و ترویج ورزش مقدس سوارکاری و بهره ­گیری از امکانات و تجهیزات محیط باشگاه سوارکاری در حوزه‌های آموزش، مسابقات و تفریحات سالم در چارچوب قوانین مرتبط با هر دو طرف با رعایت ضوابط و معیارهای رسمی و مصوب نظام جاری کشور است.

فراهم ساختن امکان بهره‌مندی دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از امکانات و تجهیزات محیط باشگاه سوارکاری در حوزه‌های آموزش، مسابقات و تفریحات سالم با 50 درصد تخفیف(با توجه به نرخ متعارف روز و منطقه‌ای)، استفاده از مربیان باتجربه و دارای مدرک مربیگری مورد تأیید فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و تجهیزات استاندارد و ایمن در محیط باشگاه سوارکاری از مفاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009358

وب گردی

وب گردی