دبیرخانه علمی استان قم با ۳ محور در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دبیرخانه علمی استان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد قم؛ محمد علی‌اکبری مشاور رئیس و رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دبیرخانه علمی استان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خبر داد و اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک دبیرخانه علمی استان در سه محور برنامه علمی اسرا، برنامه زیارت و برنامه فرش دستباف در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ایجاد و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: با برنامه‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی قم در دست اقدام دارد، پیش‌بینی می‌شود در «زیارت» و «اسرا» که در حوزه روانشناسی است، حداقل تا یک سال و نیم آینده خروجی خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی قم داشته باشیم.

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای برنامه علمی اسرا بیان کرد: یکی از برنامه‌های دبیرخانه علمی استان قم، اجرای برنامه علمی اسراست که در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و زمینه‌های لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و دانشگاه علوم قرآن و حدیث به‌منظور اجرای برنامه علمی اسرا فراهم شده است که امیدواریم پس از بررسی‌های لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای اجرایی‌شدن برنامه علمی اسرا باشیم.

علی‌اکبری با اشاره به معنای لغوی واژه اسرا به آنا گفت: برنامه علمی اسرا خلاصه شده‌ای از «الگوی سلامت و رشد انسان» است که با محور روان‌شناسی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اهداف ایجاد دبیرخانه علمی استانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: این دبیرخانه با هدف درآمدزایی دردانشگاه آزاد اسلامی قم ایجاد می‌شود تا در مرحله نخست، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری را در قالب موضوعات خاصی هدفمند کند به روشی که مشکلات اجتماع و صنعت برطرف شود که از طرفی می‌تواند بعد از مدتی برای دانشگاه آزاد اسلامی درآمدزا باشد.

رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: درصدد هستیم بابت این کاری که برای جامعه انجام می‌دهیم، هزینه دریافت کنیم و از جهت دیگر می‌توانیم کتابخانه بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کنیم که تمام اطلاعات در آن جمع‌آوری و تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009364

وب گردی

وب گردی