درخشش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد تنکابن، امیرحسین گالشی دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن توانست در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی تیرماه ۱۳۹۸ در شهر گویانگ سئول و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر(KINTEX) برگزار شد.

امیرحسین گالشی دانشجوی مهندسی صنایع واحد تنکابن در این مسابقات با ارائه طرح تهویه هوشمند، مدال برنز و خواهر وی صدیقه گالشی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی پزشکی واحد رامسر با ارائه سه طرح با عنوان‌ استندهای قلبی، پروتز جمجمه و پروتز دیسک کمر توانست سه مدال نقره را کسب کند.

امسال تیم مخترعان کشورمان متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر، دانشگاه آزاد اسلامی و مخترعان جوان با ارائه ۹ اختراع در زمینه‌های مختلف علمی از قبیل مهندسی پزشکی، حمل و نقل، الکترونیک حضوری پررنگ در این عرصه بین‌المللی داشتند که اختراعات ارائه شده توسط مخترعان جوان ایرانی پس از بررسی و ارزیابی توسط هیئت داوران این جشنواره در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009396

وب گردی

وب گردی