کارگاه آشنایی با الزامات استاندارد ISO/iec 17025 در واحد سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد ISO/iec 17025 در واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد سمنان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: این دوره تحت حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علی جهان با یادآوری عضویت مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: عضویت در این شبکه فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا درزمینهٔ برگزاری این کارگاه اقدام به عمل آید.

وی با بیان اینکه استاندارد ISO 17025، استانداردی بین‌المللی و تخصصی ویژه آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است که به احراز صلاحیت این آزمایشگاه می‌پردازد خاطرنشان کرد: استاندارد ISO 17025 الزامات مشکلی برای احراز صلاحیت انجام آزمون‌ها و یا کالیبراسیون و همچنین نمونه‌برداری را توسط آزمایشگاه‌ها مشخص می‌سازد.

جهان هدف از برگزاری این دوره یک‌روزه را که با شرکت اعضاء هیأت علمی گروه‌های عمران، صنایع، مکانیک و مهندسی پزشکی برگزار شد آشنایی اعضا با مقررات و الزامات اجرای این استاندارد در آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی بیان کرد.

کارگاه یک‌روزه آشنایی با الزامات استاندارد ISO/iec 17025 به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد سمنان و با حضور دکتر احمد ظهیر میردامادی عضو شبکه آزمایشگاهی و فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری مورد آموزش قرار گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009397

وب گردی

وب گردی