اسامی 22 دانشجوی دانشگاه آزاد اعزامی به مسابقات یونیورسیاد

اسامی ورزشکاران دانشگاه آزاد برای اعزامی به مسابقات یونیورسیاد 2019 مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم‌های ملی دانشجویان کشورمان در 4 رشته ورزشی تکواندو (مبارزه و پومسه )، تیراندازی با کمان (کامپوند )، تیراندازی در دو بخش دختران و پسران و والیبال پسران در رویداد مذکور شرکت خواهند داشت. تیم ملی تکواندو، تیرو کمان و والیبال دانشجویان ایران درحالی در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان شرکت خواهند کرد که شاکله اصلی آن را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل داده اند.

از 42 ورزشکار اعزامی به ایتالیا 22 نفر از ورزشکاران، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و تنها 20 نفر از اعضای اعزامی به یونیورسیاد از خانواده وزارت علوم بودند.

52 درصد کاروان اعزامی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و نفرات اعزامی در سه مرحله راهی ایتالیا می شوند.

تکواندو

آرمین هادی پور، سروش احمدی، میر هاشم حسینی ، امیر محمد بخشی ، عرفان ناظمی، علی بهرامی، کوروش بختیاری، فاطمه حسام، زهرا شیدایی، ملیکا میرحسینی 10 ورزشکار آقا و خانمی هستند که در لیست تیم ملی تکواندو دانشجویان قرار دارند.

کوروش بختیار، علی سهرابی و امیر‌رضا مهربان سه پومسه کار اعزامی به ایتالیا زیر نظر حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

گفتنی است؛ مسابقات پومسه در این رقابت ها، طی روزهای 16 و 17 تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد.

والیبال

امیرحسین فرهادی، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، طیب عینی، سهند اله وردیان، کیانوش حیدرش، دانیال آتابای، محمد دلیری، حمید حمودی 9 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند که ترکیب کامل تیم ملی دانشجویان را تشکیل می دهند.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در راه آماده سازی برای حضور پرقدرت در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد قهرمانی جهان 2019 در ایتالیا، در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به میدان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

اردوی نهایی ملی پوشان پس از پایان مسابقات جهانی در خانه والیبال برگزار خواهد شد. تیم والیبال دانشجویان ایران در رقابت‌های یونیورسیاد در گروه سوم با تیمهای کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان هم‌گروه است.

این تیم در تاریخ 8 تیر ماه سال جاری به ایتالیا اعزام خواهد شد تا در دهکده مسابقات دو دیدار دوستانه با حریفان خود برگزار کند.

تیراندازی با کمان

محمدصالح پالیزبان، کیارش فرزان، مهیار صداقت اعضای تیم تیر اندازی با کمان بوده که دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در تاریخ 10 تیرماه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

یکی از مشکلات و معایب این دوره از بازی‌ها برگزاری رقابت‌ها و اسکان ورزشکاران در چند شهر است که جابه‌جایی و انتقال ورزشکاران کار سرپرستان را بیش‌ازپیش سخت کرده است.

سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009425

وب گردی

وب گردی