سرپرست ایسکانیوز و  آنا منصوب شد

سرپرست مرکز و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از زحمات رضا واعظی، مدیرعامل سابق باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، خلفی‌زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست موقت این رسانه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ، مرتضی خلفی زاده با حکم رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و با حفظ سمت سرپرست موقت باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) شد.

در متن این حکم که به امضای مجتبی توانگر، سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رسیده، ضمن قدردانی از تلاش‌های حسن کربلایی، مدیرعامل سابق، آمده است: «با عنایت به برنامه‌های جدید دانشگاه مبنی بر تحول علمی و حضور مؤثر اجتماعی و نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه رسانه به موجب این حکم به سمت «سرپرست خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)» منصوب می‌شوید.»

در بخش دیگری از این حکم با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای جوان، متعهد و کارآمد با نگرش انقلابی و اسلامی، حرکت به سمت یک رسانه علمی- دانشگاهی روزآمد و ایجاد تحول و پویایی در زیر مجموعه، مطالبه شده است.

توانگر همچنین در نامه‌ای با تقدیر و تشکر از زحمات رضا واعظی، مدیرعامل سابق باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، خلفی‌زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست موقت این رسانه منصوب کرد.

سرپرست جدید آنا و ایسکانیوز پیش از این مسؤولیت، معاون بخش مکتوب و فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان بوده است. در سوابق وی عضویت در شورای سردبیری روزنامه افکار در سال ۹۶ و سردبیری و خبرنگاری در برخی از سایت‌های خبری و رسانه‌هایی چون همشهری، هفته‌نامه آینده‌سازان و روابط عمومی انتشارات صداوسیما (سروش) و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزش خبرنگاری دیده می‌شود.

کد خبر: 1009445

وب گردی

وب گردی