نظم در اجرایی کردن بیانیه گام دوم ضروری است/ زمینه تحقق گام دوم، دولت جوان و انقلابی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظم در اجرایی کردن بیانیه گام دوم ضروری است و زمینه تحقق آن دولت جوان و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.
محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، در آخرین سخنرانی روز اول این نشست گفت: امام صادق (ع) پیشوای دانشگاهیان است و اساتید برای تربیت شاگردانی چون جابربن حیان باید به امام اقتدا کنند و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل اقدام تشکیلاتی امام خمینی (ره) است.
وی افزود: اگر کار تشکیلاتی صورت نگیرد هدف و مقصد را از دست می دهیم که در کار تشکیلاتی اولین کار هدف گذاری است.
هاشمی با بیان اینکه نظم در تحقق گام دوم انقلاب ضروری است، افزود: زمینه تحقق گام دوم دولت جوان و انقلابی است.
وی با بیان اینکه تواضع یک کار اخلاقی است، ادامه داد: در کار تشکیلاتی، تواضع حرام است هم چنین موتور محرک کار تشکیلاتی دغدغه است و کسی که دغدغه نداشته باشد نمی تواند ادعا کند انقلابی است.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حوادث هفتم تیر و هشتم شهریور محصول نفوذ بود، گفت: نفوذ گام به گام اتفاق می افتد و در کلام ائمه معصومین اشاره شده است که از شیطان پیروی نکنید که کبر و غرور یکی از راه های نفوذ شیطان در انسان است و در مدیران هم وجود دارد که گاهی فضای اطراف مقدمه ای برای ایجاد تکبر می شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 1009500

وب گردی

وب گردی