جدایی طراح آیفون از اپل

« جانی آیو » طراح آیفون، اپل را ترک خواهدکرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که فقط چند ماه تا ارائه آیفون مدل 2019 باقی مانده است انتشار خبر جدایی یکی از کارکنان این شرکت باعث وارد آمدن شوک به علاقمندان به محصولات این شرکت شد. « جانی آیو » که رد پای او در طراحی بسیاری از محصولات اپل بخصوص آیفون دیده می شود، می خواهد شرکت را ترک کند.

« آیو » که در طراحی بسیاری از محصولات اپل از جمله آیپد، اپل واچ و مک نقش اصلی را داشته، 30 سال است که در اپل مشغول فعالیت است. اپل با انتشار بیانیه ای خبر جدایی « آیو » از اپل را اعلام کرد.

« جانی آیو » طراح ارشد اپل شرکت «LoveFrom» را تاسیس می کند

« آیو » ، که اپل را در اواخر امسال ترک خواهد کرد قصد ندارد ارتباط خود را به طور کامل با شرکت قطع کند زیرا بر اساس بیانیه منتشر شده یکی از مشتریان اصلی «لاو فرم»، اپل خواهد بود.

همچنین اعلام شده است که « مارک نیوزون » ، که از طراحان صنعتی مشهور در زمینه طراحی هواپیما و مبلمان است، یکی از شرکاء شرکت تازه تاسیس «لاو فرم» خواهد بود. به نظر نمیرسد کسی بتواند به این زودی ها صندلی خالی « آیو » را پر کند.

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل، « جانی آیو » را به عنوان یک شخصیت منحصر به فرد در دنیای طراحی معرفی کرد. علاوه بر این، کوک تاکید کرد که اگر چه او از شرکت خارج خواهد شد، ولی روابط بین آنها ادامه خواهد یافت.

« جانی آیو » گفت که او و تیم همراهش پروژه های متعددی را برای مدت 30 سال تکمیل کرده اند و افتخار می کند که با یک تیم طراحی منحصر به فرد کار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009514

وب گردی

وب گردی