تصمیم عجیب اپل در میانه جنگ تجاری آمریکا-چین

علی‌رغم جنگ تجاری آمریکا-چین، اپل تصمیم گرفته است یکی از محصولات جدید خود را در چین تولید کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، از آی‌فون تا مک بوک پرو، تقریبا تمام محصولات اپل در سال‌های اخیر در چین تولید شده است. انتظار می‌رفت Mac Pro یکی از محصولات جدید اپل در ایالات متحده تولید شود.

در حال حاضر «Mac Pro» و از سال 2013 که به بازار آمده تاکنون در تگزاس تولید شده است. همین‌طور انتظار می رفت، Mac Pro جدید که در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، در ایالات متحده آمریکا تولید شود.

در میانه جنگ تجاری آمریکا-چین تصمیم عجیبی گرفته شده است. به گزارش «وال استریت ژورنال» Mac Pro، که در رویداد WWDC 2019 معرفی شده، در چین تولید خواهد شد. این فقط یک شایعه نیست؛ زیرا بین اپل و شرکت تایوانی «Quanta Computer» که بزرگ‌ترین تولید کننده لپ تاپ در جهان است قراردادی برای تولید Mac Pro امضا شده است.

سخنگوی اپل اعلام کرد، این کامپیوتر در آمریکا طراحی شده و بعضی از اجزای داخلی آن نیز آمریکایی است و «مونتاژ نهایی تنها بخشی از فرآیند تولید آن است‌»‌.

این کامپیوتر که قدرت خود از پردازنده قدرتمند «‌Intel Xeon» می‌گیرد و همچنین می تواند پردازنده 28 هسته ای را در خود جای دهد (به انتخاب مشتری) علاوه بر این، به لطف 12 جایگاه حافظه رم در مادربرد، تا 1.5 ترابایت RAM را می تواند پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009610

وب گردی

وب گردی