شهرداری معضل کمبود سرویس‌های بهداشتی را حل کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به کمبودهای موجود در حوزه سرویس‌های بهداشتی در شهر تهران، امیدواریم شهرداری با یک برنامه‌ریزی مشخص این مشکل را مرتفع کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص کمبود سرویس‌های بهداشتی در فضای شهر تهران و مشکلات ایجاد شده برای سالمندان و نوزادان گفت: سرویس‌های بهداشتی یکی از ضرورت های فضاهای عمومی شهری است و باید در جاهای مناسب با توجه به تراکم جمعیت شهروندان احداث شود.

وی گفت: علی‌رغم اینکه شهرداری تهران سالانه بودجه‌ای برای احداث این سرویس های بهداشتی اختصاص می‌دهد و سازمان زیباسازی شهر تهران اقدام به ساخت آن می‌کند، اما هنوز نتوانسته‌ایم نیاز شهر تهران را تأمین کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوع زمانی حائز اهمیت است که بدانیم بسیاری از سرویس‌های بهداشتی داخل فضاهای پارک‌ها و فضاهای سبز قرار دارد و در فضاهای غیرپارکی نظیر معابر شهری و میادین و محل‌های غیرپارکی کمبود سرویس‌های بهداشتی مشهود است.

زهرا صدراعظم نوری گفت: همین امر باعث شده تا مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود و دسترسی به سرویس بهداشتی سهل و آسان نباشد.

وی گفت: البته در برنامه مدون هر ساله شهرداری تهران ساخت سرویس‌های بهداشتی وجود دارد و ما انتظار داریم شهرداری بتواند با یک برنامه‌ریزی مشخص در یک بازه قابل قبول، نیازهای شهر تهران را در این حوزه مرتفع کند و مشکل شهروندان حل شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران به شهروندان توصیه‌ای کرد: ما امیدواریم شهروندان اجازه ندهند سرویس‌های بهداشتی محلی برای وقوع و ارتکاب برخی جرایم و بزه‌ها نظیر مصرف موادمخدر شود، زیرا در این صورت سرویس‌های بهداشتی از دسترس خارج شده و دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

نوری از شهورندان خواست با فرهنگ بالایی که دارند، مسائل سلامتی و بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به این ترتیب از حداکثر ظرفیت سرویس‌های بهداشتی موجود استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009619

وب گردی

وب گردی