ترجمه کتاب «آشنایی با نرم‌افزار اپتی گریتینگ» توسط عضو هیأت علمی واحد مبارکه ـ مجلسی

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه - مجلسی از انتشار ترجمه کتاب جدید خود با عنوان «آشنایی با نرم افزار اپتی گریتینگ» خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مبارکه ـ مجلسی، آیدا اسماعیلیان عضو هیأت علمی گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ـ مجلسی و مترجم کتاب «آشنایی با نرم افزار اپتی گریتینگ» گفت: این کتاب در زمینه توسعه ابزارهای نرم افزاری برای طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی اجزا، لینک ها، سیستم ها و شبکه ها در حوزه نانو تکنولوژی فوتونیکی، اپتوالکترونیکی، شبکه های نوری و غیره نرم افزارهایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: عملکرد بسیاری از سنسورها و تجهیزات مخابرات نوری بر اساس تورهای نوری است مانند سنسورهای فشار و دما، جبران کننده های پاشندگی، پایدار کننده لیزر. اپتی گریتینگ امکانات مختلفی جهت آنالیز و طراحی توری ها در اختیار کاربر قرار می دهد.

دکتر اسماعیلیان با بیان اینکه در کتاب « آشنایی با نرم افزار اپتی گریتینگ » سعی کردیم دانشجویان را با مقدمه ای بر اپتی گریتینگ و آموزش آن آشنا سازیم، اظهار داشت: کتاب حاضر دارای 3 فصل در 124 صفحه و به تیراژ ۱۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات نخبگان شریف منتشر و در دسترس دانشجویان قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر: 1009660

وب گردی

وب گردی