صفر تا صد شهریه ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی/ استراحت 3 ماهه برای دانشجویان دکتری

جزئیات شهریه ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جزئیات شهریه ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 مشخص شد و دانشجویان دکتری حرفه ای دامپزشکی دوره درمانگاهی مجاز به اخذ واحد درسی نیستند.

در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا سقف 6 واحد، دانشجویان موظف به پرداخت نصف شهریه و شهریه متغیر هستند و در صورت اخذ بیش از 6 واحد باید دو، سوم شهریه ثابت و شهریه متغیر را پرداخت کنند.

در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا سقف 6 واحد، دانشجویان موظف به پرداخت نصف شهریه و شهریه متغیر هستند و در صورت اخذ بیش از 6 واحد باید دو، سوم شهریه ثابت و شهریه متغیر را پرداخت کنند.

در مقطع دکتری حرفه ای دامپزشکی تا سقف 6 واحد، دانشجویان موظف به پرداخت نصف شهریه و شهریه متغیر هستند و در صورت اخذ بیش از 6 واحد باید دو، سوم شهریه ثابت و شهریه متغیر را پرداخت کنند.

در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان مجاز به اخذ 6 واحد بوده و موظف به پرداخت نصف شهریه و شهریه متغیر هستند هم چنین دانشجویان دکتری تخصصی با توجه به واحد های عملی که دارند در ترم تابستان دروس ارائه نمی شود.

حداکثر تعداد واحد های درسی در ترم تابستان برای دانجشویان کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای دامپزشکی دوره پیش درمانگاهی 8 واحد است.

در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان مجاز به اخذ دو درس جبرانی مقطع پایه هستند.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اخذ دروسی همچون وصیت نامه امام (ره)، روخوانی قرآن کریم را علاوه بر حداکثر واحد انتخابی بلامانع دانسته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009680

وب گردی

وب گردی