تاییدیه ارائه خدمات آموزشی در دوره های تدوین استاندارد، به واحد یزد اعطا شد

دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد پنجمین دانشگاه کشور و سومین واحد دانشگاهی است که تاکنون موفق به اخذ مجوز استاندارد صنعت در سطح ملی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، نوید نصیری زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در زمینه آموزش تدوین استاندارد گفت: دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد پنجمین دانشگاه کشور و سومین واحد دانشگاهی است که تاکنون موفق به اخذ مجوز استاندارد صنعت در سطح ملی شده است.

وی افزود: مجوز برگزاری دوره های استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی از سازمان صنایع توسط کارگروه استاندارد دانشگاه اخذ شده است. این دوره ها به جهت درآمدزایی و ارتباط بیشتر دانشگاه با صنایع کشور در جهت انتقال علم به صنعت در حوزه های مختلف برگزار می شود.

نصیری زاده تصریح کرد: پنج استاد دانشگاه آزاداسلامی یزد به عنوان کارشناس مورد تایید سازمان استاندارد در زمینه تدوین استانداردهای ملی و آموزش موفق به اخذ مدرک ملی هستند. دانشگاه آزاداسلامی یزد در حال حاضر طی یک مجوز سه ساله همکار آموزشی با اداره استاندارد در زمینه های تکنیک های کیفیت و فنی و مهندسی در رشته های برق و الکترونیک، ساختمان، مصالح و فرآورده های ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده های کشاورزی، مواد معدنی، پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، مهندسی پزشکی، مکانیک و فلزشناسی می باشد و آماده همکاری با صنایع و سازمان های مختلف جهت برگزاری دوره های موردتقاضا است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009681

وب گردی

وب گردی